29/12-2008

Sitter hemma i Syrrans lägenhet, hon är i sälen så jag passar hennes lägenhet, Jag har även Nea här så jag slipper vara ensam =D. Annars idag ha jag inte gjort så mkt, har vatt i DK med Nea, Vi har köpt 1 liter dooleys o en flaska cuba vodka med smak utav jprdgubb o i och med att man inte har smakat cuba vodkan så blandade vi lite med läsk (sprite) det blev riktigt gott. Såman får köpa en flaska sprite innan nyår så ska vi till Hög (uttalas Höj) det ligget mellan lödde o kävlinge o hoppas verkligen att det ska bli kul. Det kommer att vara buffe o sen skulle det va ngt live band. Men nu ska jag logga ut från blogg, Nea ville kolla sin bdb ett litet tag . men ha de gött. puss hejj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0