4/12-2008

Idag o igår va jag hemma från skolan, Sjuk, inte alls roligt har hostar extremt mycket lite smått med hostattacker.. men idag mår jag iaf bättre har inte hostat så mkt heller så de e bra så de blir nog att kunna gå till skolan, men vi får se. Annars har mamma, Peter o Oliver varit i huset o målat lite sen idag så kom våra bord till huset som vi hade beställt o i morgon kommer min garderob o då ska vi montera upp sen, annars blev mitt rum finnt med färgen, va tvungen att åka dit idag o kolla färgen för att vi skulle lägga nytt golv också på mitt rum, men ena färgen på min väg va rätt gul så jag bad om en färg som oliver redan hade så fick ta från de o de blev genast mycker bättre. så nu imorgon eller under helgen iaf ska vi börja flytta in möbler vi lär förmodligen redan börja imorogn kväll..=D sen sak vi äta där imorogn kväll också=D.. När vi va o beställde bord o stolar till huset för nga veckor sen så hittade jag en eldstad som va riktigt fin, men mamma o Peter va lite osäkra på den .. så dem bestädme sig för att itne köpa den men självklart idag så hade dem köpt dem ändå.. haha dem är för roliga =D .. haha.... Sen idag har jag kollat på Madagaskar 2 o den va bra.=D. sen har jag sovit o de va härligt. men är trött nu igen o klockan e inte så mkt mer än tjugo över 8. men ska nog sova nu snart ändå, eller så ska jag kolla på en film o blir mer trött =P.. haha.


Kollade på lite bilder idag som jag tagit på Emelie för inte så längesne den va den 23 november =P, så tänkte lägga in lite bilder från den dagen nu =P. Njut av bilderna ;D haha..

 

  

  

 

Hade jag varit fotograf hade du fått vara min första modell =D. Älskar dig hjärtat <33


Kommentarer
Emii!!!!!

Aaa!!!! Älskar dig gumman(L)...Klart jag hade varit det...!!!...Puss(L)

2008-12-05 @ 07:09:52
URL: http://angelkiss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0