5/12-2008

Nu sitter jag i min säng med min dator, har varit en lång dag men mkt roligt men sen finns det även det som har varit mindre roligt.. Idag har jag i alla fall varit i skolan, har varit sjuk i onsdags o torsdags men idag kom jag till skolan igen rätt härligt.. Annars idag efter skolan har jag varit med mina underbara tjejer........
--->      Från vänster... Nea, Johanna o Emelie. Dem bästa vännerna man kan ha, älskar er tjejer <3

vi har tagit massa foto idag, Det va ett skolarbete Emelie har hon ska framkalla bilderna själv o sen ska hon berätta om dem för sin lärare, =D.. Men jag tackar verkligen för dagen tjejer.... Älskar er mkt <33

Det negativa med dagen är att mamma har varit en idiot, hon gnäller för allt jag frågar om eller gör, Jag har inte gjort ngt fel alls, hon har bara allmänna problem idag .. hatar henne idag.. hon har bara gnällt o gnällt o jag får fan fnatt på henne o vill bara komma ifrån henne, tack vare henne är min kväll förstörd.. Tack vare henne kommer jag bara sitta o sura för hur hon har behandlat mig idag .. vill bara slå till henne.. hon borde ha en smäll.. =@..... o nu kommer hon hem.. hatar henne... hon kan va så snäll mot alla andra o behandla alla andra bra men fan inte mig..
Nu ska jag iaf äta pizza o dampa på mamma...

Vi ses, ha de bra. inte för mig men ni andra.. 

Mvh Nickan  



Kommentarer
nea pea

jag älskar dig me (=

2008-12-06 @ 23:32:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0