9/12-2008

Får sitta vid mamma dator nu för att vi flyttade i söndags den (7/12-2008) O min dator har varit lite krånglig på ett tag så det går inte ens att ansluta ett intener så jag får va vid mamma dator i tråka, finns typ inget på denna datorn allt är flyttat till min egen. Så får sitta är o tråka. Annar så har vi kommer in bra i huset o allt har gått bra, ska sova här nu tjedjenatten idag, sover gott om dagarna också. Mitt rum är extremt litet. Men det får va så.. men nu ska jag logga igen , O ananrs så ska Nea sova hos mig i helgen så det ska bli roligt, om det nu blir av, ska prata med peter imorgon bittig när han komme rhem o när jag arh vaknat. Imorogn sak vi även gå lucia från skolan på hotellÖresund, tråkigt men får man nått för det så går det alltid. Men Nea ska alltså komma till mig imorogn bitti så ska vi åka tillsammans till hotell öresund för hon hittar inte dit, Sen ska vi träffa Johanna också. men de va de, nu ska jag logga ut från bloggen, Så ha de gött. 

MVH Nicolin^ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0