12/9-2008

Idag fick jag stanna hemma igen, hade feber o.s,v. idag var det mer ont i halsen o förkyld. Men fick vara hemma ändå, sen fick jag följa med hem till Josphine.E (Min styvsyster) O det är jag glad för för hon har nyss flyttat in med sin pojkvän Amin. Dem har fått det såååå fint, Det va riktigt fint.. Allt gick jätte bra o vi hade det rolgit allihopa. det var bara familj =). Fick även träffa Amins föräldrar, dem va trevliga. Men sen har det itne varit wså mkt mer för idag imorgon kommer Marcus hit. äntligen =D . Sen ska vi till Akropolis imorgon kväll för bandet Rataxes ska spela. Dem är bara bäst.=). får bara hoppas deft inte blir nga problem för mig att komma in eller att vara där inne. Men det återstår att se imorgon =). Annars idag har jag legat i mammas säng o jag har tagit det lugnt kollat film o gjort en heder. haha. Sen en underbar sak om idag är att Josse (min riktiga syster) hon har fått en lägenhet =D=D. Så grattis till henne. hon flyttar redan den 1/10-2008. =). Vilken lycka =). Senare vet ej när om ngn månad förmodligen för mamma o Peter är lite sega, så ska vi flytta hem till Peter =). Är såå glad =D. Men så det va det som hände idag . Men nu ska jag logga ut o gå o lägga mig.             
   

                    
c ya =D.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0