14/9-2008

Sitter hemma i min säng o gör inte så mkt, Håller på att göra heders som den senaste tiden =P haha.
Annars idag ahr jag inte gjort så mkt. Marcus o Nat sov hos mig för igår så va vi på Akropolis. Vi lyssnade på Ratexes, ett band som spelade där =P. Samma band som jag åkte till Österrike med i februari månad 2008, i år alltså=P. Dem va riktigt bra som vanligt. Fråga Nat, hon tyckte dem va mega bra..=). Så där stod vi o dansade o hade skit roligt. men först fick jag inte komma in, men sen kom mamma ut så tog det ett litet tag sen va det helt okej. Nea skulle också varit med men hon frös så mkt så stacka hem till sin syster. Synd tycker jag för vi hade riktigt roligt, men hon va med ett tag iaf o det är jag glad över. =).Pontus var också där, en kille som jag fick skjuts utav under den veckan jag va på SP Chark o jobbade. Stefan som äger SP Chark, Pontus är hans yngst son, o vi kan säga som så att han är inte lite snygg ;P .. hahah. Nat håller med mig.(o Marcus om du läser detta så bry dig inte om det för det inte till en sådan stor sak, jag älskar dig o bara dig du är absolut allt för mig det vet du .. )
Jaja, men vi hade iaf riktigt roligt igår, sen Nats tåg fick inte så jätte sent så hon fick stanna hos mig så hon o jag sov nere i vardagsrummet i bedsoffa=P. Marcus tog min säng här uppe =). Det har iaf vatt en bra dag idag o självklart igår =P. men sen imorgon börjar ju skolan igen så får snart gå o lägga mig =P men ska nog se film =/. Hmm... Jaja men det får vi se hur det blir med det. men först ska jag göra en heder till tror jag ;P eller ngt annat. får se vad det blir. ha det. pussar

Här har vi då alla 4.a sen igår =). Nice =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0