8/9-2008

Sitter hemma o tar det lugnt har pluggat lite med kulturhistorina. Annars idag efter skolan har jag varit med Johanna o Nea. Först fikade vi sen fick jag köpa ett läppglans till Johanna för innan idag i skolan så lånade jag hennes läppglans o det roliga va att jag skulle skoja med Nat, skulle sätta läppglans på hennes kind men väl hon vände sig så kom det rakt in i näsan.. hahaha. De va riktigt roligt. Johanna tyckte det va så äkligt så jag fick gå o skölja av det, sen väl den var extremt väl tvättad så ville hon fortfarande inte ha det så Nat tog istället, så fick köpa ett till Johanna men både jag o Nat asgarvade. hahahahahahaha... Ja det är ju lätt ett minne för livet ;).Sen under lunchen idag i skolan så stack jag, Nea, davo, Simon o Sara till en pizzeria så åt vi pizza men jag o Davo tog vars en kebabrulle, jag skulle ha en liten o Davo en stor men det måste ah blivit tvärt om för hans va lite minde än min runt om .. hahahaha. Annars idag så har jag o Nea pluggat lite o nu är hon på "Dejt" Med den så kallade Sven.. hahaha Hoppas det går bra, men hon ska ringa mig sen när hon inte ska vara mer med honom. Så antingen sover hon här eller så åker hon hem eller till sin syster meb får se vad som händer =P. hahahahahaha. me de va min dag i en kortvariation.=P



Kommentarer
nea

haha <3 :$

2008-09-09 @ 12:36:29
URL: http://crystallips.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0