9/9-2008

lila4
Sitter i skolan, nästa lektion börjar 12.45. Så under tiden på skolan sitter man vi en dator. Rätt soft hahaha. Men ska skriva med när jag kommer hem, då kan jag även lägga in bilder. Ska även lägga in bilder från min mobil. Men så det var det. Annars gör man inte så mkt o vet inte vad man ska göra idag efter skolan heller. =/. Men ikväll ringer Emma, Så kommer hon till mig imorgon så ska hon sova hos mig =). Jippi =D. Längtar. På fredag ska jag hem till min styvsyster för hon har flyttat ihop med sin kille Amin så vi ska dit på inflyttningsfest =D. Det ska bli spänande att se hur dem har fått det =).  På torsdag blir det även att träffa Michelle. Men det får räcka för nu. Ha det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0