26/4-2oo9

Idag ska jag till Röstånga med mamm, Vi ska till Odensjön o gå runder o ha lite piknik o.s.v. Just nu väntar jag bara på att mamma o Peter ska bli klara till att köra. Först ska vi lmna av Peter sen ska jag o mama köra vidare. Igår va jag med Emeli vi kollde på Transformers en mkt bra film =P. Sen stack jag ner til Stan träffade Nea, Sara, Micke o nga till, sen stack jag hem igen dem va inne på puben o jag e ju inte 18 men ville inte ens försöka komma in. men skit i de nu. Nu ska jag i alla fall logga ut o åka vidare. ha de bra
P.S. Skriver nog mer i kväll när jag e hemma o inte har ngt o göra. Sen lä det väl komma in foton också =D. D.S.
cYa !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0