1/8-2oo9

Idag är det den 1 augusti, vilket betyder att det är 11 dagar kvar tills jag fyller 18.

Jag har inte skrivit på nga dagar. jag har haft mkt att göra om dagarna. i onsdags va det fest sen va vi nga som tältade sen på torsdagen skulle jag, Nea, Johanna o Emelie igentligen åkt skåne runt men det blev inget tråkigt nog. Men man hittade på ngt att göra ändå. Igår va det ju fredag o jag hade rätt kul. Först gick jag upp vid 9 på morgonen för att jag skulle ivåg till helsingborg o prova linser sen efetr det åkta jag mamma o Peter o hämtade en byrolåda till Oliver o vi va även på baouhouse i hyllinge. När jag kom hem så stack jag ut o träffade Johanna ett litet tag sen stack vi hem till min pappa o rökte vattenpipa sen skulle Johanna ta tåget hem o jag stack hem till mamma. Efter jag kommit hem så ringde Nea o skulle ta tåget så jag ggick o träffade henne också. Så skulle vi dra till ngn förfest. Fast vi va hos pappa först. Sen stack vi på förfest o vid 23 tiden igår så drog jag o Nea till Tycho. trodde inte att jag skulle komma in men det gjorde jag, Nea gick före mig o hon brukar pussa vakten på kinden o snacka med honom. Sen såg han mig att jag gick med Nea så han pekade på sin kind så pussade jag han på kinden så fick jag också komma in =P. haha sen hade jag roligt hela resten av kvällen =P. Zebz kom också dit sen räffade man Micke, Lasse, Emil, Ulrica, Ulricas mamma, CH, Mille, Johan o ngn till sen träffade man även Sara Wellendorph o Micke ( en annan Micke), Fredde o Martin. Så de va en lyckad kväll. Sen va det efter fest hos Mille. De va jag, Nea, Zebz, Mille, Tim, Johan, Ch en till kille. Sen satt vi hos Mille från att tycho hade stängt o att vi varit på Olivers o köpt pommes. Jag o Zebz va hos miig 4 på natten sen, Jag somnade man dir efetr jag lagt mig i sängen.

De va min onsdag, torsdag o underbara fredag. Nu e det Lördag o jag sitter hos Nea, ska sova hos henne till tisdag. de va så längesen man va här. Skönt o vara tillbaka till Kävlinge o va hos min allra bästa vän.

Nu ska jag lägga in en video från efterfesten hos Mille, Videon e liggande så man för börja huvudet lite kanske =P.. 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0