23/8-2oo9

Sitter hemma i min säng nu o äter chips o ngn god dipa =P. Igår va en hel galen kväll. Nea kom hem till mig efter 5 sen satt vi o dega lite. Sen gjorde vi vid oss för att vi skulle till Jonas på förfest för en kille som heter Peter fyllde år. Senare drgo vi vidare till tycho o Nickan blev lite full (A). Första gången Nea har varit med om att se mig full, Ja ju inte hel bränd direkt kommer ihåg saker o så. Men snacka om att det snurra i min skalle =P haha. Jag kom hem vid 2 i alla fall. Nea hade följt med ngn hem o sov där så jag sov ensam i min säng =(. men de gick bra ändå . Idag mötte jag upp Nea vid v.v. Sen gick vi mot exan så spelade Zebz match. Dem spelade mot furulund o vann med 6-3. de va ju så klart hemma match. Klockan 13.45 tog Nea tåget hem så satt jag hemma ett litet tag sen träffade jag Zebz. Vi hade inegt o göra så vi rollade en rätt bra bit. vi rolla på den vägen som går mot säby =P. Jag tyckte de va rätt långt i alla fall (A). Sen efter vi rollat den biten så stack vi hem till Zebz kollade på två filmer: Spy kids (1an) o sen kollade vi på 17 again fast med bättre kvalitet denna gången =D. Sen rollade jag hem för jag skulle äta då vi 7. Sen rollade jag tillbaka till Zebz så kollade vi på en till film o det blev The Simpssons Movie men svenskt tal. De lät inte bra, Konstiga röster dem fick =P... Oooh just det en sak till hände igår =P, Jag hade i sönder min cykel lite (A).. oops =P.
Men nu ska jag se om det finns ngt på teve annars blir det väl att starta en film.

Ha de gutt ;) <3

(Lägger in bilder ngn annan dag)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0