25/8-2oo9

Grattis till Jonte som fyller 21 idag =).



Just nu sitter jag hemma hos Zebz. Ska snart hem till mig efter han har ätit lite. Sen blir det väl att kolla alla filmer vi har bränt ut idag o igår =P. blev nog nästan 20 filmer sammanlagt som vi har brännt ut om nu inte mer än 20. Håller inte koll =P. Men får kolla upp om dem funkar där hemma. Sen ska jag nog fixa lite med bloggen också, de va ju ett tag sen nu.  Sen imorgon så ska kanske Nea sova hos mig. Morsan e ju på Hven till fredag =D.
Vet inte vad mer jag kan skriva, men kommer jag på ngt så får jag väl logga in o skriva det också. =).

Ha de gutt.

Just de, har ju bilder hemma på min dator från lördagen, Men jag e ju inte hemma så kan inte lägga in dem.
en ska göra det snart XD.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0