29/8-2oo9

Just nu gör jag inte så mkt. Väntar mest på att Mika ska höra av sig. För ikväll blir det att jobba i dagstorp på ponnyderby. Det är ryttarfest idag o vi ska stå vid baren eller vad man kan kalla det. Vi ska sälja mat o dryck. Sen ska även The spink spela, Man känner ju dem så det kommer bli roligt o kolla på =). Brukar alltid kolla på dem eller i alla fall för det mesta =). Annars idag gick jag upp vid kvart i 11, sen skulle jag följa Nea till tåget, hon skulle ha det som gick kvart i 1 men det blev kvart i 2 istället för att Johanna också skulle åka med samma så va hennes tåg försenat så de blev kvart i 2 tåget. Efter man lämnade dem två på stationen så stack jag hem satte jag mig o soffan med chips o dipa, o kolla teve. Härligt =D.. Men måste nog gå o byta om nu. Ska snart sticka till Mika ju =P.. Skulle vara där vid kvart över 4 halv 5 .

Ha de gutt ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0