30/8-2oo9

Klockan är över 00.00 så det innebär att Athena fyller år idag. Hon fyller 18. Grattis =)..



Äntligen hemma efter en lång kväll i dagstorp. Jag har ont i mina fötter =(. Men de va rätt roligt. Gustav o Kalle (två killar i bandet The Spink) Känner dem sen innan o dem drog med mig upp på scenen så jag fick sjunga en låt. De gick inte så jätte bra, 1. Jag hade inte övat in låten 2. Hade ingen text till låten på scenen 3. har aldrig sjungit solo. dem hjälpte mig lite i alla fall. Men sn va jag jätte nervös sen hörde man knappt mig heller. Men de lät inte så bra men jag vet att jag hade kunnat gjort det bättre.
Men nu ligger jag i min säng kollar lite på teve o äter daim choklad.
Förresten det finns bilder sen jag va uppe på scen men dem skickar mika till mig imorgon/idag(fast senare).
Får väl lägga in bilder sen jobbandet. men nu ska jag lägga mig rätt o sova. Är mega trött =P.

Ha det gutt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0