6/8-2oo9

Då va det 6 dagar kvar tills jag fyller 18 men inte bara det. Idag fyller min mamma år =D. Grattis till världens bästa mamma.

I och med att mamma fyller år idag så blir det att sticka ner till hamnfesten o äta där o va där o ha roligt. Efter det får vi se vad som händer men vi lär ju vara där hela kvällen i alla fall =P.
Imorgon blir det kalas för mig o mamma. Då kommer släkten o min bästa kompis NEA =D. Efter kalaset så ska vi o dem som vill ner till hamnfesten o ha roligt o efter jag o Nea varit där ett tag så ska vi nog sticka till Tycho o träffa vänner =D. Jag kommer förmodligen skriva innan vi sticker iväg o äter o då kan jag lägga in bild på min outfit för idag ;D.. Ha de bra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0