blekinge/Karlskrona

åkte till blekinge i torsdags o dagen innan fyllde ju jag år. De va en roligt 18 års fest på tycho. De va tänkt att polarna skulle supa mig under bordet men jag blev inte ens lullig, eller ja lite kanske men jag blev itne full i alla fall. det tog Nea för mig. hahaha. Annars va det en lyckad kväll. o nu sitter jag i Karlskrona i Nea styvbrors lägenhet. Vi är ju i en stuga annars i blekinge nära sturkö. Men idag blev det att åka in till karlskrona o gå på karlskrona märknad. Vi gick med nea styvbror, hans tjej o nga kompisar så de va för fest i lägenheten sen bar det av ner till stan. Så vi satte oss i ett öl tält o lyssnade lite på ett live band tror jag de va. De va rätt roligt. O de e ju alltid skönt att komma ifrån skåne ibland =P. men imorgon bär det av till malmö festivalen . Först ska vi åka hem från blekinge/ karlskrona vid 1 eller 2 tiden kan jag tänka mig. Sen hem till Nea o göra vid oss sen ska vi ta tåget från kävlinge som går 19.00 till malmö. Härligt. Verken jag eller Nea kan få nog utav festandet ;P. men nu ska jag kolla in min msn lite sen ska jag lägga mig i sängen o sova. ha de bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0