18/2-19/2 - 2009

Kom hem från pappa vid 23 ungefär sen har ja rensat i min garderob o städat undan på mitt rum så nu e de städat ska vbra damsuga golvet o tvätta de vilket jag gör imorgon. Har lyssnat på massor utav musik nu också under tiden. Härligt härligt... Men ska logg ut från min blogg nu, de e bara en sak till =P...



Idag (19/2) för 18 år sedan föddes en vacker tjej som heter Emma Nielsen så jag bara måste skriva GRATTIS HJÄRTAT <33..
Hoppas verkligen att du får en härlig dag/kväll. Nu är du ju 18, de blir puben direkt, Kanske träffas där ;D. Älskar dig snäckan, Önska bara att vi träffades mer. Saknar dig <3



Kommentarer
guess who ;)

wow snygg blogg snäckan!

2009-02-22 @ 21:25:40
URL: http://crystallips.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0