18/2-2009

Är hemma hos pappa, hade inget o göra hemma hos mamma. Under hela denna dagen har jag vaknat vid 11 sen gick jag in till soffan o har kollat teve o film hela dagen, sen fick jag nog och gick hem till pappa vid 6-7 tiden sen har jag varit här sen dess. men fick där imot pengar så jag kunde köpa mjölkchoklad o pappa tyckte jag kunde köpa snus till honom så de fick man ju också göra. När jag kommer hem ska jag nog sätta mig vid PS 4.0 har ju inget bättre för mig där hemma så. Sen kanske om jag orkar ska jag nog fixa till min blogg, Annars lär de bli att kolla film eller teve igen =p. men nu ska jag logga ut från min blogg o kolla vidare på en film som går på 6.an med pappa o äta upp mitt choklad o dricka min cola =P.

C Ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0