31/1-2009

Sitter hos Mika klockan är efter 12 så datumen är ju igenligen 1/2-2009 men skit i det nu. Idag (31/1) har jag varit med Micke o Mika, skulle vatt med Bamse o Henke också, men så blev det aldrig. Så idag ahr det bara varit Jag, Micke o Mika. rätt skönt vi har färgat/slingat Mickes hår sen va vi på hemmakväll o köpte godis sen har vi kollat på Bolt. En mega bra film, låg o grät ett litet tag (A) men så kan de va ibland =P. Annars har dagen varit väldigt chill o imorgon (1/2) blir det förmodligen fotostudion hoppas det i alla fall =P.. Annars just nu sitter jag o e förkyld o rätt hostig. hahahaha... Men blir det fotostudion i morgon (1/2) så kommer jag förmodligen att lägga in ngn bild från de =).. men nu ska jag inte skriv amer för jag har inget mer att skriva.

C ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0