21/7-2oo9

Ligger hemma i soffan o tar det lugnt. Idag vaknade jag halv 2. De va längesen sist som man sov så länge XD. Johanna va uppe vid 12, så väl jag vaknade så låg hon o soffan o kollade teve. Philip kom hit ett tag också sen följde vi Johanna till tåget sen skjutsade Philip mig hem o cyklade vidare hem sen igen...Väl jag kom hem så blev det att göra middag med morsan sen nu gör jag inget speciellt. Ska mest ta det lugnt täntke jag =).



Hittade ett tips om citron. äter du citron så minskar du magsäcken och blir mindre hungrig. De e p.g.a. att citronen är sur. Sen är ju även citron för att äta för att du får massa C-Vitaminer i dig.
Man kan ju använda citron för sitt också också om man vill få det ljusare under sommaren. Även för att mjuka upp nagelband =D. Citron är bra för så mkt kan jag säga..
Men de va allt för mig just nu. skriver väl mer ikväll eller ngt. Ha de gött.

XOXO -->


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0