6/7-2oo9

Sitter hemma hos Nea, kom hit igår efter jag hade varit i Ystad hos min moster o ätit varmrökt lax o träffade min kusin Benedicte, sen träffade jag min morbrors nya tjej, en thailänska, hon va trevligt. Hon kunde inte så mkt svenska eller engelska men det gick att förstå varandra ändå =p. Annars just nu så har jag o Nea nästan precis kommit hem, vi har varit nere i byn, gick dit, de va rätt varmt ute så de va rätt segt =P. Men nu sitter vi hemma i soffan o kollar teve, o hennes systrar Maria o Helena håller på att fixa lite mat till oss =). Men just nu arh jag inte så mkt mer att skriva om. kanske skriver ngt mer ikväll =P..  Ha re bra


 Jag o Min Kusin Benedicte =)

 Jag, Min syster o vår kusin Benedicte =)

Älskar bara den klänningen jag har på mig =D. Vill ha den, vilket jag velat sen jag va liten =D

  Bild sen Hörby-marknad
Va där med Nea hennes mamma o hennes mammas sambo =D. De va trevligt, de va då jag köpte mina stekar bills som jag har på bilden =D. Får skriva mer senare.. 
  


cYa!

//Niicilin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0