1/3-2oo9

Denna helgen va riktigt rolig. Först i fredags blev de retro med Marlén <3, Krille, Södde o Micke. Innan vi hamnade inne på retro hamnade vi på en pub i dk de blev många kapten morgan o nga öl. De va riktigt roligt o väl vi skulle in på retro så va vi inte helt nyktra hahahahaha, Men väl vi kom in på retro han man vara där inne i nästan en timme sen kommer de ett gäng killar som va på krille o ville slå han. så han stack vilket va mindre roligt. Sen hade jag en liten väska med mig med kamera, mobil, plånboken med alla kort o pengar. Självklart kollar jag väskan senare o märker att min plånbok är borta. snacka om att min kväll blev lite förstörd där kände bara fan också ngn ha snott min plånbok, alla mina pengar o alla mina kort. men av ren tanke gick jag fram till en av barerna som finns innte på dansgolvet inne på retro o frågade om dem hade fått in en plänbok o självklart hade dem inte de, men ville inte ge upp så jag gick till den andra baren o frågade, o dem hade fått in en plånbok men de va inte min..... HAHAHAHA skojja, klart de va min plånbok jag blev över lyckig o min kväll blev räddad o alla kort o pengarna va kvar också. jag blev helt förvånad trodde verkligen att ngn hade snott den men ngn ande varit snäll o lämnat in den =D. Men annars dansade jag o Marlén med varandra o nga danska killar, De va även två killar som va brödrar, den äldsta tog foto under kvällen o han lille bror dansade med först mig o sen Marlén, sen dansade vi med den äldsta broderna också haha. Vi hade väldigt roligt går inte ens att förklara hur roligt de va =D. . En kväll/Natt värd att minnas. Vi tog båten hem från dk 4.40 eller ngt, sen tog vi det tidigaste tåget hem o de gick 5.53 så man låg inne på knutan ett tag o väntade i timme vi va två på varje bänk o bänkarna va inte så stora heller så de blev att trängas. Sen kom vi hem till lilla Landsrkona, jag o Marlén gick hem till mig o sov Södde åkte hem till häljarp o sov där Micke ringde Krille o sov där. Men de va den mest lyckade Retro kvällen =D. Nu kommer jag även lägga in lite bilder från retro.



 





Sen på lördagen, i och med att vi va hemma vid tio över 6 kvart över 6 eller ngt så väl vi somnade så vaknade vi 13.40. senare vid 5 tiden under dagen åkte jag o Marlén hem till henne så skulle jag sova där, Och då hade vi vår kära ölkväll, bleb inte så mkt öl men fortfarande öl, o inte bara villen öl som helst. De blev Gösser, mega gott =D.
Senare stack vi till torget då som ligger i häljarp en fritids gård eller vad man ska säga där man kunde sitta o umgås, pela biljard, pingis och kort, ja jag vet inte allt de va första gången jag va där. Men de va väl roligt, en kille i häljarp kallad Muddi gjorde lite trolleri trick med kort på mig o Marlén när vi a inne på torget då.. Vissa fattade jag inte hur han gjorde, de va rätt fräck =P. Sen stack jag o marlén hem till henne igen, o väl vi kommer in va de bara till att gå ut igen. Men ja sådant e livet. men denna helgen har varit riktigt lyckad tycker jag. sen idag (söndag) färgade man Krilles hår, de blev et bra resultat i alla fall =). Men nu ska jag inte skriva mer utav jag ska lägga mig för att sova somnade mellan 4-5 inatt så nu får man lägga sig, skolan imorgon ju =(. Men inte ara skolan utan jag ska bjuda Nea på China Palace till lunchen så de kommer bli trevligt, hon va i Österrike hela förra veckan, och en vecka utan henne är inte roligt. sakande henne ngt enormt men nu imorgon så kommer jag få träffa henne i alla fall =D Sen börjar mitt nya indval också imorgon ska gå aktierkunskap, hoppas de e ngt roligt. men nu skriver jag inte mer. Nu ska jag sova.

C Ya!

P.S. De kommer in lite fler bilder från denna helgen nu under veckan. D.S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0