10/5-2oo9

Har nyss kommit hem, Har varit ute med Mika. Vi va ute o gick lite men se kändes det som jag skulle falla ihopa så ringde pappa o bad han att hämta mig nere vid borstahusen o det gjorde han :)..
Denna helgen har varit rätt lugn förutom i fredags. Va på Tycho med Mamma, Peter, Syster, Josse, Oliver, Jonas o Amin. vi kollade när Anton. Axel, Jens, Tim, o Henrik spelade. Dem va väldigt duktiga, vi hr suttit o ätit på Tycho också så där va man hela kvällen från 8 tills dem stängde. Jag o syster ställde oss på vars en stol o dansade o Mamma stod o kollade på oss o bara skrattade, hon tyckte vi va jätte roliga. Men det va verkligen en rolig kväll,. Sen träffade jag Nea o Jessica sen sov dem hos mig. Sen i lördags låg jag hemma o slappade hela dagen nästan,  Va i och för sig på Harald Nyborg, Ikea o Väla med mamma. Annars va det bara att lata sig =P- Men nu ska jag in på mitt rum o ny bädda min säng, sen kolla film o sova. men ha de bra. Puss hejj


Fredagens outfit.  brun klänning, rosa tröja, strumpbyxor o vita söta pumps =D

Här har ni dem --> 


cYa!



Kommentarer
Julia

yo! ^^ söt söt blogg <3

2009-05-13 @ 16:35:53
URL: http://konstavlillamig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0