4/5-2oo9

Just nu sitter jag i skolan & har MusikHistoria, Jag & Nea ska skriva om artisterna Oasis. Vi ska skriva lite fakta om dem o.s.v. så just nu sitter vi i en dator sal & letar fakta. 


 






Helgen va väldigt trevlig, det va ju valborg. det hände rätt mkt där kan man säga.
på torsdagen va vi vid citadellet sen i fredags va vi hos Micke på fest & sov där, sen lördagen åkte jag till Nea så kom även henns kusin Scott dit, vi va ute i gick, från Nea till byn i Kävlinge & de va lite jobbigt men vi överlevde. Söndags stack jag & Nea till byn i gen o åt på Sibylla i Kävlinge, vi träffade Johanna, Sara & Mattias där. Vid 6 tog Johanna & Mattias tåget till Landskrona & Sara följde med mig & Nea till Nea, vi sov där alla 3 sen idag tog vi tåget kl 7.30. Så jag kom till skolan i tid i alla & nu sitter jag här vid en dator & klockan är så mkt som kvart över 11.. Nu ska jag leta vidare o hitta fakta om Oasis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0