09/09-2oo9

Härlig dag =D. Zebz är min!! &

Idag har jag en dag med mina bästa vän. Vi har inte träffats så mkt nu för tiden. För min del kändes det som att hon tog en kompis före mig o hon tyckte jag tog en kompis före henne . Så vi bestämde oss för att idag är vår dag tillsammans. Vi ska sova hemma hos min pappa inatt sen är det skolan imorgon. Det börjar med MUSIC<3 därefter blir det kulturhistoria o sen religon. Pallar inte religon, de e mega tråkigt.
Annars har jag o Nea kollat lite på fotboll o åt pizza, sen nu kollar vi på idol det har precis börjat.
Nu blev det reklam o jag fasnade vid teven så det går lite segt att skriva ikväll, sen vet jag inte helt o hållet vad jag ska skriva. Har inte hänt så mkt på dem senaste dagarna.. I och för sig idag har vi haft lära känna dagen idag på skolan det gällde alla som får media programmet o alla som går estet programmet, de va inte mega kul men de va väl okej. Men förtillfället vet jag inte vad jag ska skriva, Sen vill Nea in på sin bdb o FB så får låta henne gå in på dem sen ska jag leka lite med PS =P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0