14/9-2oo9

Så då har man ätit nu. Det blev spagetti o köttfärssås det va längesen man åt det.
Idag va en mega seg dag i skolan, Dem ända i klassen idag va jag Emil o David som haft musik idag o sen Emelie från Bilden, men tror jag såg Simon också som även går bild. Men som sagt det va en Mega sen dag. Johanna e i Norrland hon kommer hem på onsdag, Längtar tills hon kommer :).. Sen på torsdag 21.38 ska jag o nga till stå på sationen o hänta upp ett gäng från Frankrike. Va ju där i maj månad o bodde hos en tjej som heter Amandine Bodde där en vecka o nu kommer hon till mig på torsdag då o ska vara hos mig en vecka.. Hoppas vi kan göra det lika roligt för dem detta året o denna veckan som dem gjorde för oss :) Vi är ca 15 Svenskar o 15 Franska om nu inte fler. Men som sagt vi blir rätt många som kommer att umgås i en vecka :P.. men mer om det kommer väl senare.
Imorgon ska jag o min klass samlas 13.00 utanför Konsthallen i Landskrona för att vi ska kolla en utställning. Sen hinner man precis hem sen klockan 15.45 tror jag de va så ska vi ta tåget från Landskrona till malmö o kolla på opera. Den heter Clara med vänner men jag vill hällre se på Askungen ju :P.. Men det kommer kanske ngn annn dag snart :D.. Men nu ska jag resa mig från min säng o byta om sen ska jag träffa min älskling..


Ha de gutt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0