14/9-2oo9

Fan vad jag är dålig på att skriva på min blogg. Men det är så typiskt. man är inte hemma om kvällarna o sen orkar man inte o e trött o jag vet inte allt.
Jag måste verkligen skärpa mig..

Min helg bestod av att vara på tycho i fredags, det va inte speciellt roligt, Jag blev trött o ville bara hem o sova. Min pojke följde mig hem som vanligt sen på lördagen åkte jag till Jessica, skulle sova där va det tänkt. men vi stack på förfest hos Krishan. De va bara Krishan, Micke o Emil sen va det även min pojke =D. Skulle träffa han på tycho men han hade kommit till Krishan istället. Sen blev det i alla fall tycho. Lamme kom dit min syster kom dit. sen kom Nea o Anna också o nga till =P.. De va rätt fullt på tycho igår i alla fall.
men jag hade tänkt att lägga mig till sängs nu kanske ska starta en film eller ngt, skolan imorgon ju. Jag börjar 8a med små företagande, pallar inte det längtar tills jag kommer till period B så jag kan ha min Bar-teknik..
Ska bara lägga in lite bilder också sen är det hem o go bay =P




Min Älskling<3



Min absolut bästa vän<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0