16/9-2oo9

Internet har slutat fungera på min dator igen så jag får sitta på mammas o Peters dator istället. Det är rätt dryt för dem har en staionär o jag vill ha min bärbara, Där man har alla bilder o all musik ju.

Imorgon 21.38 ska jag vara på sationen för att hämta upp Amandine en tjej från frankrike hon ska ju vara hos mig i en vecka. Så hon kommer imorgon o då ska det vara städat o fint. Hon ska ha mitt rum i en vecka så jag får sova ngn annan stanns men det har löst sig ändå =P.

Just nu hade jag tänkt att jag skulle byta om o cykla till min älskling. Han har choklad där hemma som ligger o väntar ;P. haha.. men jag får återkomma ikväll med att skriva annars för det bli imorgon eller ngt. Men ha de gutt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0