17/9-2oo9

Nu ligger jag i soffan igen =P. Har städat sen jag kom hem från mötet. De va rätt segt men Amandine ska ju ha mitt rum så det får ju se lite ordentligt ut =P.. Jag ska i alla fall vara på stationen 21.15 för att träffa Johanna där för hennes tåg kommer in då.. Sen ska vi vänta där tills klockan blir 21.38 =P... Men de e helt chill så länge jag har syrrans stövlar, min mössa, min halsduk o min skinnjacka så klart =P.. '

Jaja, vet inte vad mer jag kan skriva, men jag har inget bättre för mig =/..
Hmm, vad ska man göra så att tiden kan gå. Älsklingen är på träning så jag kan inte träffa honom.. jaja jag får väl ligga i soffan o ligga o dryga. Men ska kolla till min bdb o min FB.. men ha de gutt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0