17/9-2oo9

Så ja, nu har Amandine kommit hem till mig. o Jag fick träffa min älskling ett litet tag idag, han stod o väntade med mig på stationen från att vi mötte Johanna till att vi såg toget komma sen stack han för att han ville slippa snacka engelska =P.. Ikväll blev det inte att hitta på ngt utan vi gjorde som så att alla gick hem till sig o tog det lugnt ikväll. Sen imorgon ska vi nog till Mezo i hbg. Ska dit till kvällen.. De va Sara Björklund som kom med förslaget så. Men sen som sagt imorgon gäller det att gå till en utbildning. Vi ska samlas på skolan 7.45 sen ska vi till Kävlinge va på utbildningen sen går bussen hem klockan 15.15 o då har Amandine redan slutat. Jag e nog hemma till halv 4 kvart i fyra. Men så är det ibland. Men nu ska jag lägga mig i soffan o ta ngt o äta sen får vi se vad jag ska göra. Kanske blir att kolla en film på datorn, Ska ju sova på Olivers rum i natt o han har inte DVD där inne så de får bli på hans dator eller min egen.. Senare ikväll eller om det blir i natt så kommer Syster o våldgästar mig på Olivers rum =P. Men nu ska jag kolla vidare på internet. Men Ha de gutt ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0