20/9-2oo9

Värsta galenskap.. Dem franska vill till stranden o bada idag =S, Mega kallt i vattnet ju.. Vi sa till dem att det kommer vara kallt men killarna ville visa upp att dem va män.. Jaja det kommer bli som så att dem doppar sina tår sen kommer dem skrika som tjejer hahahaha Skämt å sido =P.. Men just nu sitter jag o sminkar mig, Väntar på att Sara ska komma hem sen ska jag o Amandine sticka dit Sen ska vi cykla ner till stranden. Vi ska även grilla där ikväll eller om de blir efter dem har badat. Önska bara att jag hade min kamera så jag kunde ta massa foton, Men det går inte för min kamera e i sönder eller ja min o min, =/ Mammas kamera e i sönder. Hon vet fortfarande inget o det har gått snart tre veckor sen det händer om inte mer =/.

NU har jag sminkat mig klart, pausade med skrivandet så nu ska jag sätta mig o kolla lite på tv hade jag tänkt o äta kladdkaka =). Får skriva ngt mer senare Ha de gutt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0