21/9-2oo9

Ikväll har det varit roligt. Jag o Amandine stack till västra fäladen o träffade Fippe hans franska sen kom Tom med sin franska o Thoung o Saras franska. Dem skulle beställa pizza sen blev det att gå upp till Fippe så dem kunde äta. Jag o Amandine hade redan ätit. Sen kom min älskling också till västa fäladen. Så han följde med upp till Fippe =). Senare skulle vi möta Sara o Thoung så dem kunde hämta sina franksar dem hade pluggat hela dagen de va drf Tom hade hand om deras franskar. Men i alla fall, Sara o Thoung kom o mötte oss vid konsum sen stack Fippe med sin Franske o Tom med sin. Så de va bara jag, Sara o Thoung kvar med våra franskar o min älskling. Vi hade följe hem men självklart fick Sara den idén om att vi skulle gå igenom kyrkogården så det gjorde vi o Saras franske e liv rädd för sådant o även för skräck filmer, Väl vi hade kommit en liten bit in i kyrkogården o det blev som mörkast så kommer han springade mot oss, haha de va mega roligt o se. Zebbe hade även så klart cyklat i förväg o släck sin lampa o då fattar man att han skulle skräma oss. Han kommer fram o snacka om att dem franske skrek. Vi hade mega roligt åt det. Jag skrattade så att jag började hosta. Så klart stack Zebbe igen o skulle skrämma dem o självklart lyckades han engång till =P.. Ääh det va riktigt roligt, dem franska hade också roligt även om dem va rädda XD.
Sara har dem bästa idéerna också. Igår när vi va på stranden kom hon med idén att vi skulle ta dem franska killarnas kläder medans dem badade Snacka om att jag diggar den tjejen. XD


Annars imorgon ska dem franska till helsingör med Siv o Ingvar (våra lärare som håller i utbytet). För oss svenskar blir det vanlig skol dag. Den franska ska samlas på skolan redan 8.30 o jag börjar igentligen inte förrens 12.35, rätt segt. Sticker till min älskling istället (A) så kan man sova där tills man börjar XD, Han bor ca 5min från min skola, HÄRLIGT.
Skolan sen igen i alla fall o träffa Johanna o Marlén, Sen ska vi vidare till stationen, vi ska hämta upp våra franska där 15.22 för då har tåget kommit in till Landskrona. Där efter ska vi hem till mig äta lite, sen bär det av till karlslunds badet o då ska det badas, Vi kommer träffa Sara där o hennes franske sen vet jag inte vilka mer som ska med men de blir väl nga till kan jag tänka, sen har ju inte alla badkläder med sig =S. Men man kan ju inte tänka på allt eller hur ?! Inträddet för 18 år o uppåt är så mkt som 65:-, Men imorgon leker jag att jag är 17 år så kommer det bara kosta mig 30:- XD Ibland får man lov att vara lite busig ;P.



Nu har jag väl inte mer att skriva förutom God Natt, För nu ska jag bädda ner mig i sängen o sova. Ska upp redan 07:00 imorgon för att göra matsäck till Amandine.



Får väl skriva lite mer imorgon kan jag tänka, men det ser jag fram imot ;D.

En sak till bara Karlslunds badet stänger 20.30 imorgon så det kommer bli nice o bada när det börjat mörkna XD


P.S. Har skrivit så länge att klockan är över 00.00 XD.!  D.S.


Ha de gutt... <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0