26/9-2oo9

Uttråkad. Sitter hos pappa o väntar på att min älskling ska komma med filmer till mig. har inte bättre för mig så det blir att glo film idag o bara lata.. Men sen ska min älskling till Lewins mossa o hälpa till med hennes flyttande.
vid halv 7 ska jag äta sen ska jag hem till min ölskling sp sak jag sova där inatt. har inte gjort det på evigheter nu, Amandine har ju varit hos mig men hon åkte hem i Torsdags. Rätt skönt för nu fick man tillbaka sitt eget rum XD..
Annars just nu kollar på på outlander ---> .. o har ont i min svank, fattar inte vad jag har gjort. Måste sitta rakt i ryggen hela tiden nästan =S...

Igår va man på tycho. Har inga bilder för min/mammas kamera är i sönder =/. rätt drygt.
 men nu ska jag ligga i soffan o ta det lugnt är hos pappa så. men ha det gutt =D.


Är så uttråkad att jag sitter o tar foton på mig själv XD-->



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0