7/9-2oo9

Klockan är ju över 00.00 så de betyder ju att det är ny dag, men ska snacka om helgen ändå =).



I fredags stack jag ju till zebz under dagen o senare skulle jag hem till Anna. Vi hade tjej middag där så det va jag, Nea, Anna o Jessica som åt. Maten va god o vi hade det trevligt. Senare kom Lee o Micha o där efter Zebz. Det va tänkt att Nea skulle sova hos Anna o Jessica hos mig. Men Anna ville inte med till puben så det blev jag, nea Micha o Zebz som stack till puben. Lee stack till ngn annan kille sen Anna o Jesscia stannade hemma hos Anna. Så det blev att Jessica sov hos Anna o Nea hos mig.
Men i alla fall det började med att vi satt på tycho men Nea bara stack hela tiden. När jag skickade sms o frågade var hon va så skulle jag komma till Inferno. Väl man kommer sit så skulle vi till Tages. Där brukar vara 20 års gräns men Nea sa att vi skulle komma in o att Andre skulle betala för migg o nea för att komma in. Det kostar 95 kronor. Men Blir man bjuden så tackar man inte nej direkt. Men Väl vi stod utanför Tages så skulle jag visa my ID. Jag e ju  18, Men vakten släppte in mig ändå härligt. Men det blev i alla falll en lyckad kväll på Tages, Zebz skulle inte med in han hade inga pengar men väl jag står där inne så har han själv klart kommit in. Så han hade fixat penagr så att han kunde komma in =D. Nickan blev glad =P. Sen träffade man Robban där. en kille jag känt sen jag va väldigt väldigt liten. De va trevligt o träffa honom..



I lördags städae jag på mitt rum o segade lite sen skulle jag till Zebz. Kom dit vid 17.00 eller ngt. Sen skulle vi bara ligga o dega o kolla film. Sen ringde Nea o ville att vi skulle komma hem till Lamme. Skulle festa lite där. Så det blev att sticka till Lamme. Vi va inte så många det var bara jag, Zebz, Nea, Anna, Micke o Lamme. Sen kom Mickes bror också. De va tevligt. Man behöver inte vara många för att ha roligt. Nea o Anna stack först dem skulle hem till Anna så skulle Nea sova där. Jag o Zebz stannade med Micke, Lasse o Lamme. Sen skulle alla dra. Så jag följde med Zebz hem o sov där. Somnade nästan direkt när jag la mig i sängen. Va rätt lagom trött =P.



I Söndags kom jag hem mellan 17.00 o 17.30. Stack hem för att jag skulle äta med mamma o Peter, Vi år oxfilé!!! MEGA MEGA GOTT =P.  Sen har jag bara varit hemma sen dess o spelar online spel o nu e klockan så mkt som 02.35.. Så nu e det dags för mig att sova. Börjar 08.00. SEGT.. Har mega dryg lektion först också. Sen blir det bara music =D



I
L
o
v
e
M
u
s
i
c
!


ha de gutt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0