Dag att nanna...

Ligger i min säng är rätt trött. Klockan är så mkt som 00.22 o jag ahr varit hemma i en timme ca. Idag hann jag äta sen träffade jag Johanna skrev ju innan att jag skulle träffa henne =p. Sen skulle vi gå till Exan men vi gick inom donpedro för Johanna va hungrig o då kom Mattias också så skulle han också ha mat. Dem beställde men tog det med till Exan. Skulle träffa Zebz där o nga till som spelade fotboll. Väl jag Johanna o Mattias kom dit bröjde det inte länge förrens Nea o Anna kom som jag också sa innan att jag skulle träffa ikväll.. Efter ett tag gick jag, Johanna, Nea o Anna o handlade på JGs. Nea handlade gräddfil sen skulle hon ha dipa också men hittade inte den hon ville ha så vi gick till RooRoo, men hennes dipa fanns inte där heller så gick vi in på Elias o där hittade hon sin dipa. Efter Nea hade fått sin dipa skulle vi upp till Anna. Men väl vi va utanför så skulle Johanna åka hem. Men vi gick tillbaka till Exan (Anna bor 5 min. därifrån om inte mindre), Träffade Mattias o Zebz igen, dem andra hade stuckigt. Sen väl vi träffade dem så gick vi tillbaka till Anna. Mattias följde Johanna hem om inte till bussen eller hur det nu va. Zebz följde mig Nea o Anna hem till Anna. Sen cyklade han hem. Sen kom han hem till Anna så kollad vi klart på Scary Movie 4, rätt rolig. Sen följde Zebz mig hem, han e för gullig =D...


 Imorgon blir det lita fest. Jag, Nea o Anna ska vara hemma hos Anna o laga en härlig middag till oss o sen får vi se om ngn annan också är med. Sen efter o under tiden vi äter så ska vi dricka lita. Så de blir lita festande hemma hos Anna. Vi ska även spela ngt spel som heter hysteriskt, eller ngt. Sen blir det väl att dra dit lite mer folk inte för många bara. Men vi får se hur det blir. Men det kommer säkert eller ja det kommer garanterat bli bra =D..



Nej, Nu får det räcka för mig. Nu ska jag stänga av min dator o krypa ner under täcket o sova. Börjar klockan 08.00 imorgon o slutar inte 10.10. Känns inte så lönt att sticka till skolan bara, Men det måste göras. Efter skolan får vi se om de blir att cykla hem eller hem till Zebz. Men bara jag får sova så är jag nöjd. Ska ju orka med kvällen också ;D..



Men ha de gutt, sov gutt, så hör jag av mig snart igen =D.



P.S. Får nog ändra min blogg lite snart igen XD. Börjar redan tröttna!





Puss & Kram






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0