21/9-2oo9



Nicoline Tagesson

Just nu gör jag inte så mkt ligget o soffan, kollar teve o dator nördar mig. Amandine sitter vid den andra dator, hon skulle även ringa sin pojkvän i Frankrike. Hon ringer från vår hemtelefon så det kommer bli lita dyrt. Men jag har sagt till mamma om att det inte kommer att bli billigt o de e hon som sagt att det va helt okej att hon lånade vår hemtelefon. Annars idag har det inte hänt så mkt. Hade vanlig skoldag så men efter skolan blev det att sticka till Maddes med Marlén o Johanna, Julia o våra franskar. Igår va det i alla fall 5 franskar som badade, de va inte så illa som jag trodde dem skrek inte som nga tjejer =P. Men nu ska jag kolla vidare på teven o ligga o softa. Jag kanske får träffa min älskling idag också ju =P. Fick i alla fall träffa min bästa vän <3 =D. Mitt underhåll kommer kanske dem 25/9-o9, Man kan ju alltid hoppas =P Då ska jag o Sara Björklund sticka till hbg kolla inne på butterix. Sen ska vi köpa skor på skopunkten senare när vi får studiebidraget så blir det att köpa byxor också =D. Nu får det räcka från mig. Ha de gutt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0