02.02.2010. Tisdag!

Igår åkte jag till Nea, jag sov hos henne idag kom Robin o hämtade mig där sen körde vi runder lite i Landskrona. Snacka om snöstorm idag, inte alls roligt men vad ska man göra.

Måste skriva att jag har sårat en person väldigt mkt, Det som händer är en av dem värsta sakerna jag någonsin har gjort. Jag ångrar det verkligen. men jag kan inte göra ngt, Hon kommer säkert aldrig att förlåta mig :/.. Jag har forlorat en väldigt bra vän. Gjort är gjort hade det man kunnat gå tillbaka till tiden hade jag gjort det ogjort.
De e så mkt denna person borde veta. Lägg inte allt på mig, jag är inte den första, bara den första du får reda på det om.

Men nu måste jag verkligen gå o lägga mig man börjar ju 8 imorgon bitti :/

ha de bra. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0