08.02.10. Måndag!

Dagens Horoskop:
-Lejon

Någon som står dig nära vill lätta sitt hjärta och det uppstår en stark känsla av samhörighet. Din omtanke behövs, men allt har ett pris.


Har varit i skolan idag, Jag satt o spelade o sjöng med Sara lite, det blev Rise Agains - Hero of war.
En mycket bra låt enligt mig o Sara.
Sara spelar gitarr o sen sjunger vi båda två. De blir bara bättre o bättre, som sagt övning ger färdighet ;P.
Annars idag efter skolan har jag bara legat i min säng o sovit. Kände att jag behövde sova ut, Imorgon är men ledig som varje Tisdag..
Vad jag kan göra imorgon är att städa, skulle gjort det under helgen men kom aldrig så långt så får ta o städa nu, Man kan ju knappt gå här inte :(.
Men nu ska jag in o köket o göra mig lite mat sen får vi se vart kvällen leder ;)..

Ha de bra <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0