11.02.10. Torsdag!

Snacka om att det har varit kallt ute idag, Jag kom hem för kanske 1 timme sen o jag fryser fortfarande, de e illa. Annars idag va man ju ledig från skolan så jag vakande vid 12 idag sen satt jag o dega o sen duschade jag, sen gjorde jag vid mig så kom Robin o hämtade mig sen körde vi till Center Syd o träffade Jessica där, så vi gick runt lite o kolla i affärerna, vi va där kanske 1 timme om inte minde sen körde vi Jessica hem sen körde Robin mig till jobbet. JAg fick jobbat typ 1 ½ timme sen va de att dra sig hemmåt igen, Gick ut träffade Zebs så följde han med mig o hämtade min cykel hos Pappa, sen följde han mig hem också. Så drf va jag ute innan o har varit inne då i ca 1 timme o fryser fortfarande.. Får väl ta o lägga mig under tecket o få upp värmen.

Annars idag har jag fixat en bild som jag kan ha som bakgrund bild på min mobil.

De e bild på mina 3 favorit tjejer ;D -->Anna, Jessi o Nea <3

Imorgon börjar jag 8.00 o slutar 10.00 om de inte blir tidigare, jag ska ha barteknik o vi skulle nog blanda drinkar sen får man ta ett sugrör o ta ett smak prov o känner smakerna i drinkarna o.s.v. Men de får vara nog för mig nu. men får ta o skriva snart igen tycker jag, Kanske imorgon om jag får ngt o skriva om ;P.. 

ha de bra <3  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback