15.02.10. Måndag!

Ingen skola idag så Nickan har då klart sovit länge =P. När jag vaknade satte jag mig vid datorn o sen blev jag SÅÅÅ sugen på att baka ngt. Ville göra ngt med choklad så de fick ble Chokladmuffins ;P. GOOTT.
Mina kära muffins står nu i ugnen o gottar sig o blir stora ;).
Annars idag händer inte så mkt mer än att jag ska åka till Kävlinge o sova hos min underbara Nea<3 :)
Får se vad vi ska göra, de blir väl att kolla film sitta vid datorn o kanske (om vi orkar,) jobba med projekt arbetet. på tal om det. jag tror jag får ta o skriva lite i min loggbok nu också, Det va ett tag sen. Men nu ska jag kolla till mina muffins sen ska vi äta middag o därefter mina kära muffins, tänkte ha frosting på också s de blev cupcakes men tror inte vi hade alla ingredienserna till det så det får bli nästa gång ;P..

Ha de bra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback