18.02.10. Torsdag!

Vatt i Halland idag i vallåsen och åkt skidor. Min syster drog med mig dit o betalade. Snäll syster man har :)JAg bröt inga ben som tur är i alla fall ;P.

Annars idag har det inte hänt så mkt. Har bara varit där
Pappa körde oss dit o satt o läste en tidning medans jag o min syster åkte. Men han tyckte väl att det va roligt det med. Han lyssnade på radio via sin telefon o så också.
Vet itne vad mkt mer jag ska skriva. Jovisst jag ramlade i bakcen 1 gång o de va första turen ner. Annars klarade jag mig väldigt bra.


Jag hade tänkt ta ett litet snack med min kära moster hade jag tänkt. Hon är duktig på att sy så jag ska fråga henne om hon har lust att göra en poodle skirt till mig ;P. De hade varit nice att ha, tröja e inte så svårt det är bara till att köpa o brodera in sitt namn på sen bältet kan min morsan göra o blir det tyg över från kjolen så kan man göra en lite scarfs sen behöver man ju inte tvunget ha en pudel på outfiten heller utan göra det till ngt eget ;P . Låter inte det bra ?. För det tycker jag ;)..


Men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva. Så nu får jag hitta på ngt annat ;P.

Ha de bra <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback