23.02.10. Tisdag!

Klockan är över 00.00 Så de blir alltså igår som jag kom hem till Nea i Kävlinge, Anna är också här i va tänkt att Jessica ocks skulle komma. Men Jessica kunde inte idag. Sen va Matilda också här innan. Så de blev ju jag, Anna, Nea o Matilda som har varit hos Nea. Vi har kollat två filmer än så länge sen har vi tryckt i oss en massa popcorn ;P. annars har det inte hänt så mkt. Jag vakande lite innan 4.a idag. så jag har inte varit upp så länge ;P.
Just nu är det bara jag o Anna kvar hemma hos Nea. Vi sitter o kollar på Bridget Jones Dagbok.
Inte världens bästa film men. Tittar på den ändå. =P
Innan den har vi kollat på Vad Kvinnor vill ha o 17 again. 
Men snart blir det väl att gå o lägga sig. Vill inte sova bort hela dagen  igen ju..
Men nu ska jag väl vara social med dem.

Ha de bra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback