08.01.10 Fredag!

Dags o skriva lite till tycker jag. Har börjat bli lite dåligt med skrivandet nu för tiden =/.
Just nu sitter jag vid vår bloggdator för min egen mår inte så jätte bra. Måste fixa den snart också tycker jag. De Va tänkt att Zebbe skulle fixa det men nu är det som det är, Så jag får be pappa om hjälp eller om ngn han känner kan fixa det.



Igår mådde man inte så bra, va rätt illamående igår, inte alls roligt, Men idag har det varit mkt bättre som tur e =) . Idag annars så har jag inte gjort så mkt, legat i sängen kollat på teve o suttit vid dator. en rätt dryg dag.
jag tycker inte om att man ska sitta hemma i inte göra ngt o speciellt inte på en fredags kväll :/.






Under tiden jag inte har skrivit i bloggen är de mycket som har hänt. För mkt så att jag kan inte skriva allt.  Men mycket roligt har hänt o saker som är mindre roligt. Saker som hänt vid dåliga tillfällen o saker man kan små ångra lite ibland =/ . Som sagt, livet är inte lätt. Man gör små misstag men man gör ju ändå det som är bäst för sig själv. Man ska ju tänka på sig själv i första hand..!
Ibland kan man tycka att man ger upp för fort. eller vad tycker ni?.
 




Ja, idag är jag rätt tanksprid. Men de kan man vara ibland. Men får jag upp ngt mer i tankarna så får jag komma in o skriva det också =). 




Men de va allt för mig för tillfället. Ha de bra!


Puss <3 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0