10.01.10 Söndag!

Då börjar skolan imorgon. Det är inget man ser fram imot direkt. Men de ska väl bli roligt att träffa allt filk igen. O istället för att bara sitta hemma under dagarna så har man ngt o göra.

Menmen, Idag fyller min faster år o även min styv Syster o även Krishan. rätt många so fyller år idag.. Men så kan det gå...

Annars idag så har jag inte gjort så mkt mer än att mamma körde mig till pappa sen så packade jag alla mina saker o kläder jag hade där. Sen nu har jag åkt tillbaka till min mamma. Min syster ska åka med pappa morgonen så det är lättast om hon kan vara hos pappa o jag hemma hos mamma..
Idag har jag heller inte så mkt att skriva, men jag hade i alla fall tänkt gå ut en runda för jag har varit inne typ hela dagen.. :/


cYa!


我想念你.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0