13.01.10. Onsdag!

Jaha idag har det inte hämt mega mkt, men jag har varit i stan med Nea, Anna o Jessi. Vi va o fikade på Maddes vilket var trevligt. Vi satt o kollade i resekataloger o snackade massa skit som vi tjtjer brukar göra XD.
Annars va det inte så pass mycket som har hänt.
Imorgon så är man ledig från skolan, vilket är helt underbart. Skönt att man kan sova ut ;P. Jag älskar att sova ;). Men annars kommer Nea till mig imorgon så ska hon då även sova här. På Fredag är det bara en lektion man ska gå på o de e indvalet vilket för min del är Barteknik ;P. Men för tillfället har jag inget o skriva så det får bli att skriva imorgon istället.. Ha de bra

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0