14.01.10. Torsdag!

Yes äntligen!.. Idag va jag o Nea lediga från skolan. Så vi stack ner till stan o bokade en rsatill Bulgarien. Vi åke den 19 Juni, vilket är en vecka efter vi har tagit studenten. De ska bli så jävla skönt o komma iväg. Vi har fått mega härligt hotell. Vi har 0m till centrum o 5m till stranden. Fan va nice. vi kommer ha balkong med havutsikt o Hotell rummet är som en lägenhet helt underbar. Vi får LCD tv o trådlöst internet om vi har egen laptop med oss. Så jävla underbart.. Snacka om att längta tills vi åker.
Ja kommer att ge min mamma 1500kr varje månad från mitt studiebidrag o mitt underhåll. sen ska honhålla det tillmig tills vi åker. Så med andra ord kommer jag ha 7500kr som hand pengar. Snacka om att handla mkt då.. Det går inte att förklara hur mkt jag längtar tills dess. men vi kan ju tänka er =D.
Efter jag o Nea hade bokat resa till Bulgarien så gick vi in på China Palace o firade lite med att äta deras lunchbuffé. Den är helt underbar deras mat.
Efter vi hade ätit kände vi för att sticka till skolan för att jobba lite med vårt pojektarbete. Senarekom vi hem till mig låg o kollade teve, sen kom Anna hit så kollade vi på Love Guru. Sen har vi bra suttit o snackat lite sen kom Annas mamma o hämtade henne så nu blev det att sätta sig vid sin dator o skriva lite o bloggen.
men nu får jag väl gå o vara social med Nea, hon ska sova här inatt. Det blir snart att gå o lägga sig också. Man börjar ju 8.00 imorgon men slutar också 10.10.

Ha de bra =D <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0