16.01.10. Lördag!

Just nu sitter jag vid min kära dator o har Jessica bredvid mig. Hon har sovit hos mig inatt för att vi va på Akro igår o lyssnade på Kalle o Gustav med band. Bandet heter "The Spink". Jag hade även min mamma o hennes kille där.. Så det blev gratis dricka ;P.. Innan jag stack ner till stan o träffade Jessica så va jag o spelade bowling med min familj.. De va trevligt gratis dricka där också. Men själv förlorad jag, men det skiter jag i för jag hade roligt ändå =).. Jag fick även gratis falafel igår när vi va i stan jag va hungrig så jag gick till falafel ståndet o fixade gratis mat,  Gratis är gott ;P. Men idag blir det nog att sticka ut igen, men vi ska även träfa Nea o Anna.
Jag träffade även mitt ex igår, så jag o jessica va med han under kvällen men de va roligt det också =).
Men nu har jag inte mer o skriva för tillfället. kanske skriver mer sen ikväll..
Ha de bra ..  


<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0