19.01.10. Tisdag!

Så länge hade jag ngt att göra. Efter att vi lagade mat igår så blev det lite stökigt o rätt mkt disk, men jag som är så snäll ställde mig o diskade men även tagit undan lite o bäddat sängen, Så nu kommer Robban hem till en städad lägenhet.
Det är ju alltid lika skönt att komma hem till en städad lägenhet eller hus.
Ngn som håller med?.
Men nu får jag väl ta o komma på ngt mer jag kan göra. Tänkte ta tåget som går 09.08 min biljett håller till 09.25 så jag ska nog klara mig, annars blir det väl att ta ett tidigare tåg t.ex det som går 08.38. Det är inte direkt tåg som 09.08 men det tar bara 7 min extra. Men vi får se vilken det blir ;).

Ha de bra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0