19.01.10. Tisdag!

Sitter i Malmö. Sov här inatt men själv klart så missade jag tåget som gick 06.38 så Robban fick följa mig till hans lägenhet igen sen stack han till jobbet. Men nu blir det väl att ta vilket tåg som helst bara det blir innan 9, För då går min biljett ut =S. Så kan det gå ibland. Just nu får jag sitta o dega via datorn eller sätta mig vid teven. Men det kan också vara skönt. Man är ju ändå ledig idag, men det stoppade inte mig från att somna här o veta att man skulle gå upp tidigt. Men de e helt okej. Vi lagade mat igår o han gillade det jag laga, det är ju ett plus =P. Men nu får jag väl komma på ngt jag kan göra, kan inte bara sitta still i 1-2 timmar =/.

Ha de bra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0