20.01.10. Onsdag!

Sitter i skolan, o tråkar lite.
Idag ahr det inte hänt så mkt, jag har haft musik o just nu väntar jag på att det ska bli mentorstiden så man kan få kakor, vilket jag älskar, Jag är ett riktigt kak-moster.
Sitter i bildsalen o tänkte att jag kunde skriva i min blogg i fall jag inte hinner det senare.
Ikväll ska jag vara med Emelie så ska jag hjälpa henne med sitt projekt vilket är att hon behöver en bild där ngn leker med tomtebloss. Jag som tycker att det är roligt att leka med tomtebloss ställde så klart upp direkt. kan jag fixa nga bilder sen kvällen så kan jag nog lägga in det också.



Annars vet jag inte vad som händer idag, men jag kommer säkert på ngt. Hade gärna sattet mig på maddes så att man kunde ta en kaffe, men då krävs det även pengar ju vilket jag inte har för tillfället.
Men det blir väl att komma på ngt annat.
Just nu vet jag inte vad mer jag ska skriva.
Kommer jag på ngt mer så kommer jag in o skriver det =)

ha de bra <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0